hanifadhlinaabdulrahman@gmail.com

05 November, 2017

[CONTEST] PERCUMA 12 PACK DIAPERS SELAMA 12 BULAN

PERCUMA 12 pack diapers untuk stok selama 12 bulan... Takkan percuma kotttt, kena lah buat tugasan skit...



Sape sini ada ANAK KECIL yang masih lagi pakai pampers.. angkat tangannn 🙋 🙋 🙋
Sebab ada yang nak bagi PERCUMA 12 packs diapers (Drypers, PetPet, MamyPoko, Huggies) untuk stok selama 12 bulan!
Woah 
Pemenang akan diumumkan pada 6 November 2017.
Keputusan adalah muktamad.
Berminat ??? Jom ler kita cuba ...

31 October, 2017

SUSTAGEN SUPERMOM MONTHLY GIVEAWAYS


Jom kengkawan ... Sape-sape yang belom join, meh ler meramaikan dan memeriahkan suasana ... Klik banner kat atas jika berminat untuk turut serta ...

Hadiah yang ditawarkan...
Macam menarik jer... Best kan... Haaa, jangan lupa join tau... Klik banner kat atas tu... Jommm... Pantasss...


Jangan lupa singgah jalan-jalan kat Kisah Hidup Ku & Join segmen kat Jom Bercontest ... Kepada kengkawan yang nak buat duit tambahan... Nak cuba dapatkan kerja-kerja review produk... Korang boleh daftar kat sini... Jom try, tak rugi apa pun ...

>>KLIK BANNER DI BAWAH<<

Yang nie plak untuk ulat2 buku... 

17 October, 2017

Bloglist November 2017


Jom kengkawan ... Sape-sape yang belom join, meh ler meramaikan dan memeriahkan suasana ... Klik banner kat atas jika berminat untuk turut serta ...

Tarikh Tamat :
1 November 2017

Jangan lupa singgah jalan-jalan kat Kisah Hidup Ku & Join segmen kat Jom Bercontest ... Kepada kengkawan yang nak buat duit tambahan... Nak cuba dapatkan kerja-kerja review produk... Korang boleh daftar kat sini... Jom try, tak rugi apa pun ...

>>KLIK BANNER DI BAWAH<<

Yang nie plak untuk ulat2 buku... 

16 October, 2017

SEGMEN : blogwalking CUTI SEKOLAH bersama cikgu ayu


Jom kengkawan ... Sape-sape yang belom join, meh ler meramaikan dan memeriahkan suasana ... Klik banner kat atas jika berminat untuk turut serta ...

Tarikh Tamat :
22 Oktober 2017

Jangan lupa singgah jalan-jalan kat Kisah Hidup Ku & Join segmen kat Jom Bercontest ... Kepada kengkawan yang nak buat duit tambahan... Nak cuba dapatkan kerja-kerja review produk... Korang boleh daftar kat sini... Jom try, tak rugi apa pun ...

>>KLIK BANNER DI BAWAH<<

Yang nie plak untuk ulat2 buku... 


Bloglist Sesuci Lebaran 2017

Labels

#bookcafe (2) #mycybersale2016 (1) #Review (8) 8share (25) Aku (16) Bloglist (49) Blogwalking (2) Contest (168) Danial (6) Fatiha (21) Giveaway (778) Hadiah (2) Iklan (19) Info (12) KakiKomen (35) Kuiz (2) Luahan (8) Luqman (3) Menang (19) Segmen (359) SGShop (1)