hanifadhlinaabdulrahman@gmail.com


11 July, 2017

Mek Zumbie's July PREOWNED Giveaway!



Jom kengkawan ... Sape-sape yang belom join, meh ler meramaikan dan memeriahkan suasana ... Klik banner kat atas jika berminat untuk turut serta ...

Hadiah yang disediakan menarik... Kalau lah dapat bertuah ler badan... Saya berminat dengan beg yang Mek Zumbie beli di Zalora... 
Hitam memang menawan senang nak suai padan ngan apa saja warna baju... 
Kalau dapat hadiah yang nie pun best jugak... Tali skipping tu boleh ler aku buat exercise untuk mencapai berat ideal... Muahahaha... Harapan setinggi gunung... Yang lain tu aku pun tak pasti ape benda,  misteri kata nyer... So, kalau dapat boleh ler aku selesaikan misteri tu... Kalau dapat ngan bakul sekali lagi bagus... 

Tarikh Tamat :
27 Julai 2017

Jangan lupa jalan-jalan kat Kisah Hidup Ku & Join segmen kat Jom Bercontest

7 comments:

Labels

#bookcafe (3) #mycybersale2016 (1) #Review (8) #tollyjoyxazlindagiveaway (1) 8share (27) Aku (16) Bloglist (95) Blogwalking (7) Contest (174) Danial (6) Fatiha (21) Giveaway (894) Hadiah (3) Iklan (23) Info (17) KakiKomen (36) Kuiz (2) Lazada (1) Luahan (8) Luqman (3) Menang (21) Segmen (405) SGShop (1)