hanifadhlinaabdulrahman@gmail.com


23 May, 2014

Monster's Giveaway


MONSTER's GIVEAWAY

Klik banner untuk join.

Keistimewaan blog saya ialah mmm ape eak nak cakap .... Cam nie lah sebenar nyer saya ada 3 blog, tapi cuma dua jer yang aktif sekarang nih ... 

Blog Kisah Hidup Ku banyak mengisahkan tentang kehidupan saya, keluarga saya dan aktiviti-aktiviti saya dan anak2 ... Kadang-kadang ada juge entry menambah ilmu, sekali-sekala jer ...

Blog Jom Bercontest pula mesti lah tentang Giveaway, Contest, Segmen dan yang seangkatan dengan nyer ... Kalau sesiapa yang berminat join segmen boleh ler melawat blog nih ... Join mana yang berkenan ...


Mari ler ramai-ramai memeriahkan suasana ...

Caranya mudah sahaja... 

Nak join klik BaNNeR eak ...


** Maaf saya takde Twitter & Insta ...


p/s : Jangan lupa jalan-jalan kat SiNi


3 comments:

Labels

#bookcafe (3) #mycybersale2016 (1) #Review (8) #tollyjoyxazlindagiveaway (1) 8share (27) Aku (16) Bloglist (95) Blogwalking (7) Contest (174) Danial (6) Fatiha (21) Giveaway (894) Hadiah (3) Iklan (23) Info (17) KakiKomen (36) Kuiz (2) Lazada (1) Luahan (8) Luqman (3) Menang (21) Segmen (405) SGShop (1)