hanifadhlinaabdulrahman@gmail.com

08 June, 2017

Giveaway Raya by Mrs Pip


Jom kengkawan ... Sape-sape yang belom join, meh ler meramaikan dan memeriahkan suasana ... Klik banner kat atas jika berminat untuk turut serta ...

Ada satu kisah puasa yang saya akan ingat sampai bila-bila ... Nak kata indah tu tak lah sangat,  tapi menjadi pengajaran "terindah" buat saya...  Masa tu saya darjah satu (7 tahun) ... Baru nak belajar berpuasa, puasa yang yuk, kejap puasa kejap tak puasa  ... Masa tu memang akan beraya di kampung lah kan ... Nak dijadikan cerita kat kampung nanti saya akan ada sepupu lelaki yang sebaya ngan saya, dua orang plak tu  ... Disebabkan takut kena ejek, gigih ler berpuasa ari tu ... Dengan cuaa panas dan perjalanan jauh, Mak saya masa tu bagi ler kelonggaran kot kot nak bukak pose ... Saya xmo, gigih jugak nak berpose, takut kena ejek ... Sekali bile sampai kampung nengok-nengok depa dua orang tak pose ... Sedang sedap melantak ... Cisss ...

Tarikh Tamat :
24 June 2017

Jangan lupa jalan-jalan kat Kisah Hidup Ku & Join segmen kat Jom Bercontest

4 comments:

  1. hello dear ...
    thanks join GA Raya by Mrs Pip ...
    jadi, awak buka puasa tak bila dah nampak kazen2 awak makan?
    cheers.

    ReplyDelete
  2. hehe...kontrol macho ek..ingat kan 2017 kenangan terindah sebab nak kena ganti puasa sebulan tu kan..hehe

    https://umifuzy.blogspot.my/2017/06/giveaway-raya-by-mrs-pip.html

    ReplyDelete

Bloglist Sesuci Lebaran 2017

Labels

#bookcafe (2) #mycybersale2016 (1) #Review (8) 8share (25) Aku (16) Bloglist (49) Blogwalking (2) Contest (168) Danial (6) Fatiha (21) Giveaway (781) Hadiah (2) Iklan (19) Info (12) KakiKomen (35) Kuiz (2) Luahan (8) Luqman (3) Menang (19) Segmen (359) SGShop (1)