05 April, 2017

I Love Blogging With Sis Hawa & Her Sponsors


Jom kengkawan ... Sape-sape yang belom join, meh ler meramaikan dan memeriahkan suasana ... Klik banner kat atas jika berminat untuk turut serta ...

Saya memang seronok + suka berblogging nih... Macam-macam boleh dapat... Pelbagai ilmu boleh diperolehi, nak ngan tak nak jer... Dah tu boleh tambah kenalan... Seluruh Malaysia plak tu,  malah seluruh dunia pun boleh... Yang penting jaga ikhtilat... Kalau ada rezeki lebih boleh dapat hadiah... Sape tak nak kan hadiah free... Kalau yang memang rajin,  berbakat dan ada modal plak,  boleh jadikan blogging sebagai sumber pendapatan... Cuma dalam berblogging nih,  kita kena lah pandai bezakan antara baik dan buruk... Jaga pergaulan sesama kita... Jangan melanggar syariat... Yang penting buat lah kerana Allah s.w.t.

Tarikh Tamat :
16 April 2017

Jangan lupa jalan-jalan kat Kisah Hidup Ku & Join segmen kat Jom Bercontest

4 comments:

  1. Bila bersalin tu Hani? take care tau... n TQ join GA sis ni :D luv u

    ReplyDelete
  2. dari segmen sama^^

    jemput join this segmen jugak > http://edrinazulkafli.blogspot.my/2017/04/segmen-sweetlicious-bloglist.html :)

    ReplyDelete

Bloglist Sesuci Lebaran 2017

Labels

#bookcafe (2) #mycybersale2016 (1) #Review (8) 8share (25) Aku (16) Bloglist (42) Contest (165) Danial (6) Fatiha (21) Giveaway (756) Hadiah (2) Iklan (19) Info (11) KakiKomen (34) Kuiz (2) Luahan (7) Luqman (3) Menang (19) Segmen (347)