hanifadhlinaabdulrahman@gmail.com

28 March, 2017

PEMENANG LAZADA BIRTHDAY BLOGGER CONTEST

Aku rase ramai blogger yang join contest nih... Hadiah plak lumayan... Mesti ramai yang ternanti-nanti akan keputusan nyer... Jom skodeng... 


Tahniah diucapkan kepada Shalimar Yusof pemilik blog Nota Shalimar... 
Wahhh... Untung nyer... Walaupun tak dapat surprise box, beliau telah memenangi Voucher Lazada RM800... Banyak tu... Boleh beli macam-macam termasuk lah barang yang diimpikan... 

Tahniah juga diucapkan kepada blogger2 lain yang berjaya memenangi Voucher RM300 dan RM150... Ramai jugak yang dapat... Aku tak berjaya kali nie... Tahniah korang-korang semua... Boleh shopping raya uolls... 

Nie ada lagi satu contest yang dianjurkan oleh Lazada... Jom join... 

Lazada's Big Baby Fair Blogger Contest 

Hadiah pun lumayan jugak tu... Voucher RM500... 



2 comments:

  1. Alhamdulillah, terima kasih..jommmm masuk contest kedua pula :D

    ReplyDelete

Bloglist Sesuci Lebaran 2017

Labels

#bookcafe (2) #mycybersale2016 (1) #Review (8) 8share (25) Aku (16) Bloglist (49) Blogwalking (2) Contest (168) Danial (6) Fatiha (21) Giveaway (778) Hadiah (2) Iklan (19) Info (12) KakiKomen (35) Kuiz (2) Luahan (8) Luqman (3) Menang (19) Segmen (359) SGShop (1)