hanifadhlinaabdulrahman@gmail.com


12 June, 2016

RAMADHAN KAREEM GIVEAWAY 2016


Azam Ramadhan
Alhamdulillah syukur sangat kita masih lagi diberi ruang dan peluang oleh ALLAH swt untuk bertemu dengan Ramadhan tahun ini ... Bulan Ramadhan adalah penghulu segala bulan, bulan yang penuh dengan KEBERKATAN dengan ganjaran yang berlipat kali ganda dan juga bulan Pengampunan ... Insyallah saya berazam untuk menjadikan Ramadhan tahun ini Ramadhan yang terbaik sepanjang penghidupan … Semoga Ramadhan kali ini saya akan mendapat hidayah dan keberkatan ...  Semoga saya istiqamah dalam mencari ilmu menambahkan keimanan agar mendapat keampunan dalam bulan yang mulia ini ... Ramadhan kali ini biarlah menjadi yang lebih baik daripada Ramadhan sebelumnya kerana belum tentu kita akan bertemu lagi Ramadhan akan datang ... 

Jom  kengkawan sape2 yang blom join, meh ler join segmen nie ... Mari ler ramai-ramai memeriahkan suasana ... Klik BaNNeR  jika berminat untuk turut serta ... 

## Maaf saya takde Instagram & Telegram ...
Tarikh Tamat :
6 Julai 2016

KLIK BANNER UNTUK JOIN ...
KLIK BANNER UNTUK JOIN ...
KLIK BANNER UNTUK JOIN ...

Jangan lupa singgah jalan-jalan kat SiNi & Join contest kat SiNi ...

Selamat Berpuasa ...
Mohon maaf jika ada terkasar bahasa terguris rasa ...

1 comment:

Labels

#bookcafe (3) #mycybersale2016 (1) #Review (8) #tollyjoyxazlindagiveaway (1) 8share (27) Aku (16) Bloglist (95) Blogwalking (7) Contest (174) Danial (6) Fatiha (21) Giveaway (894) Hadiah (3) Iklan (23) Info (17) KakiKomen (36) Kuiz (2) Lazada (1) Luahan (8) Luqman (3) Menang (21) Segmen (405) SGShop (1)